onsdag 26 november 2014

BANANKOKOS OCH HUNGERGAMES

Jag fick kaffegäster igår (hade ju födelsedag på lördagen!), så jag bakade en banankokos-ostkaka. Den blev helt okej, men den smakade ingenting extra, så det räckte att jag provat på det receptet en gång. Fick mofa, syrran med familj och min morbror på besök. Senare kom också Lotta och Thomas på kakrester. Har fortfarande kaka kvar så pappa fick en bit i dag och hoppeligen finns det några andra som vill komma och äta lite kaka ännu ikväll.

Jag blev också bjuden på bio igår! Fick äntligen se tredje Hungergames filmen. Hade ju önskat läääänge sen att någon skulle bjuda mig på den för jag visste att den skulle komma ut kring min födelsedag. Min önskan blev sann! Den var riktigt spännande, men den fick mig bara att vänta till nästa del. Hur ska jag orka vänta ett år på nästa del?! Det var också min första gång i Borgås bio och blev förvånad att det var så stort. Fast vi satt väl i största salen, men tyckte ändå att skärmen och salen var sjukt stora och när det dessutom var bara typ åtta andra där med oss.

Nu längtar jag bara efter en soffa så jag kan ha mysiga filmkvällar här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.