tisdag 4 november 2014

DAGS ATT TA NATTEN

Oj oj vad mycket saker jag har... Så här ser det ut nu, fast jag redan igår började med lite och i dag har jag flyttat alla mina saker hit och har haft hjälp av mamma, pappa och Lotta, men ändå har jag mycket kvar. Trodde jag aldrig skulle få köksskåpen fulla men hoppsan vad jag hade mycket kärl!
Jag började packa upp mina kläder också ikväll och det var nog mission impossible! Har fortfarande några kassar med kläder på golvet och nu är byrån, skåpet och klädrummet fullt. Hmmm... Plus att jag har ännu lite kläder kvar hos mamma. Japp, så blir det när man under fyra år har kunnat samla på sig kläder när man hade tre olika hem att förvara dem i. Nu ska allt rymmas i en etta! Inte så konstigt att det inte vill gå fast jag redan slängt iaf tre stora sopsäckar.
Räknade också till sist att jag hade 46 par skor! Ifall jag inte ännu har glömt något par. Så mitt ena skåp är helt fullt med skor, hihih. Jag lovar att ta lite bilder bara jag fått bättre ordning här och kanske efter att jag köpt en ny kamera.
Men nu måste jag börja sova för den här dagen har varit lång och mycket fysiskt krävande så behöver vila så jag orkar fortsätta i morgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.