söndag 2 november 2014

DOPET PÅ LÖRDAGEN






På lördagen fick lilla nykomlingen i min systers familj sitt namn. Aurora blev det och namnet fanns till och med på goda chokladprincesstårtan från café Gabriole. Dopet gick bra och huset var fullt med gäster. Alli var jätte duktig och läste en kort text under seremonin. Sedan klämde vi i oss massvis med smörgåstårta och sötsaker, för alltid ska man ju klämma i sig för mycket på kalas. Jag fick fungera som fotograf och hann knäppa en hel del bilder med min kamera. Det var sista gången jag använde den, för i dag sålde jag den för jag ska köpa en ny lite mindre istället.

Känns konstigt att tiden går så fort, för det känns inte som två år sedan sen vi döpte Melli. Hon börjar vara så stor flicka redan. Flickorna växer så fort, men själv känner jag inte mig så jätte mycket äldre, heh. Flickorna får nog växa och bli äldre, men jag stannar gärna här i den här åldern (åldersångesten börjar krypa på när min födelsedag närmar sig...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.