måndag 24 november 2014

HANNA JA KRYBÄTYTÖT






Första kvällen var vi på buffén och äta (obs dricka vin). Jag var iaf jätte nöjd med buffe maten och åt mig helt för mätt! De hade massor av allt möjligt och dessutom fick jag lite julmat ännu. YUMMYY! Där fick vi redan superbra service av Micke, eller vad han hette, haha. Och grannbordet med en massa äldre män ville ta bild på oss, så vi fick en gruppbild på oss i buffén jee!


Efter maten samlades vi alla i vår hytt och hade lite förfest där. Det mest komiska är att tre hyttar från andra sidan av promenaden har ringt vår hytt! Alltså först ringde killarna som hade sitt rum mitt emot vårt, och stalker much men de hade alltså räknat ut i vilken hytt vi bodde i och så ringde de oss. De ringde flera gånger under hela veckoslutet, men har ingen aning vem de sedan var för vi träffade dem aldrig, haha! Så ringde två andra hyttar också, men där hade Prillan en bekant. Vi gick också sedan till en av dem på förfest.



Den kvällen sjöng Prillan, Ellu och Nise på karaoke och vi dansade loss på dansgolvet tills det var dags att gå i säng. Vi ville ju orka shoppa lite nästa dag i Stockholm, så vi vakade inte så sent första kvällen.

På morgonen kom halva gänget insjungandes till vår hytt och jag fick en gåva av dem alla. Länge sedan sist jag blivit väckt på min födelsedag av sång! Och aldrig av så många fina tjejer! Lite tårar i ögonen fick jag då.

Vissa hade lite mera bakfylla än andra, så vi delade lite på oss i Stockholm. Andra shoppade lite mindre, men Nise shoppade nog för allas del! Jag fyndade också lite smått, som jag tänkte visa i ett annat inlägg. Efter shoppingen tog vi lite sushi med Nise från Udon sushi i Stockholm, som vi sedan åt i hytten. Mums vad sushi smakade bra i krabbis!

Sedan började det vara dags för fest igen... Nämligen min födelsedagsfest!

Den här kvällen blev nog den sjukaste och roligaste kvällen. Telefonen har ringt i vår hytt och tydligen bodde det bara en massa bisar på samma gång som vi, så en massa olika människor har varit in i vår hytt och grattat mig.




Vi hade en lite längre förfest i vår hytt den här gången, då vi skippade karaoken. Några killar hjälpte oss att få upp en vinflaska, några andra kom och prata med oss och vi drog en stor show om att vi är lesbiska allihopa, så att ingen skulle försöka ragga på oss, haha! Jag ville också att alla tjejer skulle säga några ord åt mig (hahah krävande I know!), och alla sa så fina saker åt mig! Jag har så olika men nära förhållanden med alla av tjejerna och blev nog till sist helt tårögd när alla sa så fina saker åt mig och när jag insåg hur härliga, äkta och guldvärda vänner jag har! Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna så fina vänner som jag har <3

De är sådana vänner jag kan berätta allt åt, som jag kan skratta och gråta med och som jag till och med kan ringa mitt i natten till. Till några av dem har jag till och med gjort det. Jag vet att de stöder mig och finns här för mig, i svåra tider men också i goda tider. Nu efter allt som hänt efter sommaren har jag verkligen fått se hur otroliga mina vänner är! Några av mina bästa vänner var ju inte på kryssningen, men utan dem skulle jag inte heller ha orkat. Är så lyckligt lottad när jag har så många fina vänner!





Kvällen fortsatte sedan på night cluben och där hade vi lite sällskap av killarna som hade trängt sig in i vår hytt. Jag har varit för det mesta på dansgolvet och dansat och vid ett skede dansade vi hela gänget tillsammans. Vi har haft så pinsamma och komiska dancemoves att jag har skrattat så att tårarna har börjat rinna ner för kinderna.

Komiskt nog så hade vi ändå hela tiden olika killar runt omkring oss, fast jag skulle nästan ha trott att vår dans skulle ha jagat bort alla, för så pinsamma var vi! Vi fick också en stalker, som STOD på dansgolvet typ en meter ifrån oss hela tiden. Han bara stod och stirrade på oss och vi dog av skratt när vi insåg att han följde efter oss varje gång vi böt plats på dansgolvet. Hahah, hela kvällen hittade han oss på dansgolvet och så kom han och ställde sig nära oss och bara stod stilla och tittade på. Riktigt mot slutet av kvällen började han klappa till musiken och lite gunga i svängarna, men annars stod han stilla och sa aldrig något till oss. Stackarn var säkert så blyg att han inte vågade säga något åt oss.

Alla orkade lite olika länge, men jag, Prillan, Nea och Lotta orkade ända till slut och gick ännu ner till café Mundo för lite nattmat. Där fick Lotta nån random killes telefonnummer och vi har tänkt igen dö av skratt åt alla våra dåliga skämt. Jag har skrattat så mycket den kvällen att jag vet inte när jag senast haft så roligt.

Synd att kryssningen gick så fort, men hade nog så roligt att det var nog en av mina bästa födelsedagar någonsin!

KIITTI TYTÖT! Puss puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.