onsdag 26 november 2014

HAPPY B-DAY TO ME!


Jag fick pengar av min morbror till gåva och jag som bestämt mig för att köpa en rinkka åt mig, så tyckte att pengarna lika bra kunde gå till det! Lite egna pengar fick jag lägga till, så det är en gåva av mig själv och min morbror.

Det blev till sist en ganska stor, 65 liters rinkka. Tänkte att när jag en gång köper så köper jag en ordentlig, för så har jag sedan när jag vill resa runt världen, hihi. Pappa pushar mig att fixa skolan färdigt nu så att jag sedan kan börja resa runt världen och han säger själv att han ångrar att han aldrig gjorde det, så därför tycker han att jag ska ta tag mig själv i nacken och börja leva livet och resa!

Jag drömmer nu redan om att jag ska bli färdig nästa vår/sommar, jobba så mycket jag kan på våren och sommaren så att jag sedan nästa höst har pengar och ingenting som håller mig kvar här. Nästa höst ska jag sparka mig själv och påriktigt börja resa och flytta utomlands. Har drömt det så länge nu och sedan finns det ingenting som håller mig kvar här. Endera säljer jag allt jag äger och packar mitt liv i så få pafflådor som möjligt, eller så fixar jag någon som vill bo i min lägenhet medan jag reser. Vill verkligen se världen och har drömt om Australien så länge nu. Och jag har dessutom tre yrken sedan, så jag hittar nog jobb utomlands, no problem!

Ah, längtar så mycket att få resa... Tur är det bara 25 dagar kvar tills vi ska till Thailand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.