torsdag 6 november 2014

I LIKE MY MEN...

J O R D Y N
weheartit.com

Hahaha jag dör av skratt här! Skulle göra skoluppgift men såklart hittade jag något mycket roligare. Nämligen en sida med "I like my men/women...". Själv kom jag på den här:

I like my men like my showers, long and hot ;)

Men hittade några favoriter på den här sidan på nätet och måste bara skriva dem här:

I like my men like my coffee, strong and irish

I like my women like my sentences, without periods

I like my turtles like my women, bipedal and skilled in the ways of the ninja

I like my men like my drinks, tall and sweet... and under a little umbrella

Hahahaha alltså jag dog lite när jag läste de här och några andra...! Dålig humor ikväll, men roligt har jag iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.