onsdag 5 november 2014

IT'S A MANS JOB

Untitled
Aaah vilken glädje! Jag har krånglat med att få internet att fungera med mitt nya modem i tre timmar och det blev bara skrik, svordomar och tårar, och så kom Lotta och Thomas hit och han fick det fixat! Alltså vad lär jag mig av det här? Jo, försök inte ens! Det blir bara krångel och inte bra. Bättre att ringa en karl hit som fixar det, och jag har ju nog bra grannar som ställer upp. Jag vet inte hur jag inte klarade av det, för det stod på förpackningen ännu att det skulle vara enkelt och bara att lägga cd-skivan i och följa instruktioner, men nej... Tydligen klarar inte en dum blondin av det!

Som tur har jag många som lovat hjälpa mig med allt som har att göra med att hålla i en hammare, borrmaskin eller något med teknik. För här efter tänker jag inte ens försöka själv för jag tycks bara göra allt fel. Lite prinsessa får man väl vara när man vet att man bara krånglar till allt? Jag menar jag skulle ha sparat flera timmar om jag skulle ha ringt någon kille genast och inte försökt fixa det själv :'D

bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.