söndag 9 november 2014

JAG ÖNSKAR

Min födelsedag närmar sig (och så gör julen också), så ifall någon snäll vill köpa mig något fint så här kommer lite tips på vad jag önskar mig i år:
- kahvakuula 16kg
- Iittala Senta champagneglas 6-12st
- pengar till min första tatuering, inte samma som på bilden utan något helt annat
- teflonkastrull
- mysiga lyktor i olika storlekar och färger
- Bruka design Chipsskål, gärna i turkos, rosa eller ljuslila färg
- skön pläd, t.ex. den där vita från Hemtex
- väggklocka, en simpel med siffror, den där kommer från Ikea
- silverberlocker till mitt silverarmband
- en vit hylla som lutar mot väggen, obs den ska ha hyllor så man kan ha saker på den

Blir också väldigt glad om jag får blommor eller någon krukväxt som jag sedan kan försöka hålla i liv. Speciellt skulle jag vilja ha en chiliväxt, eller något annat lite extra. Men annars en varm och skön kram och ett vackert leende så blir jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.