söndag 2 november 2014

LÖRDAGKVÄLL MED LOTTA


Lördagkvällen spenderade jag hos Lotta tillsammans med henne och hennes bror. Lotta hade gjort den smarrigaste salladen jag någonsin ätit med granatäppel, päron, mandel, spenat, brieost och balsamicodressing. Vi gjorde lite drinkar och det tog inte länge förrän vi började fåna oss och vår ålder sjönk till 14 år. Vi gjorde en egen version av "Var bor du lilla råtta" och filmade det såklart och skickade till några vänner, hahah. Jag har igen fått skratta så mycket att magrutorna sticker nog snart fram.

Såklart ville vi ut och dansa så vi fortsatte kvällen på Amarillo med några vänner. Träffade många bekanta och jag hade så roligt ute att huxflux så hade tiden gått och baren stängde. Vi hade ingen lust att gå hem då ännu, så vi ordnade en liten efterfest med några vänner och det slutade med att jag och Lotta gick hem halv åtta på morgonen, haha. Det är nog senast sommaren 2013 som vi har festat så länge med Lotta! Hade en av de roligaste lördagkvällarna på länge och hoppas nästa lördag blir lika bra då vi firar söta Nises födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.