söndag 2 november 2014

LYCKA ÄR ATT FÅ NYCKELN TILL SITT NYA HEM

weheartit.com

Jag är obeskrivligt lycklig, nervös, i chock, förväntansfull och ivrig när jag äntligen i dag fick nycklarna i handen till min egna lilla lägenhet. Alltså hyreslägenhet är det nog, inte på det sättet min egen, men endast mitt hem, ingen annans. Mitt första hem där jag ska bo alldeles själv. Där jag ska lära mig hur det är att vara helt självständig för mig själv och inte ha någon som sköter halva hushållet och de där saker jag inte förstår mig på.

Jag har väntat på det här så länge redan och nu äntligen är lägenheten klar! Gick en sväng dit på kvällen med familjen och fick några lampor upp, så jag kan städa där i morgon. Köket är härligt stort och fräscht, samma sak med badrummet. Allt är nytt och fint och jag kan inte förstå att jag ska få bo där! Skulle ha kunnat sova där på golvet redan den här natten, för jag väntar så på att få flytta! Jag är så lycklig just nu att jag skulle vilja skrika ut min glädje och springa runt och krama alla jag ser! ÄNTLIGEN. Kan inte säga annat än det. Äntligen. Har väntat så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.