måndag 10 november 2014

NYA RUTTER, NY MOTIVATION?

Gick ut och springa i dag, igen efter en helt för lång paus. Första gången jag var ut och springa sen jag flyttat till mitt eget, så med andra ord fick jag planera en helt ny rutt åt mig. Jag var lite osäker åt vilket håll jag skulle springa, men hittade en helt bra rutt som blev lite på 4km. Det var en bra länk att börja med efter några veckors paus. Det är ganska roligt egentligen att börja springa helt nya rutter, får se helt andra vyer och ställen. Kanske det ger mig lite motivation till att börja springa flera gånger i veckan igen?

Countdown: 41 dagar kvar tills vi åker till Thailand! Så endast 41 dagar tid på mig att bli lite mera bikinifit, haha. Vill ju se bra ut i bikini sedan! Så nu ska jag försöka komma igång med träningen igen, har ju nog något som motiverar mig och som jag väntar framemot massor!

Untitled
bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.