onsdag 26 november 2014

NYASTE DELIKATESSEN

Det har blivit många matinlägg nu senaste dagarna, men jag bara måste berätta vad jag blev helt förtjust i ikväll! Jag har hört att många brukar mosa banan i havregrynsgröten, men själv har jag alltid ätit min gröt endast med ett smöröga. Efter att jag köpte peanutbutter och blev helt förtjust i det så har jag också brukar blanda i en liten matsked av det i gröten. Ikväll gjorde jag den ultimata och dundergodaste gröten någonsin! Jag mosade i en banan, blandade en liten matsked peanutbutter och så utanpå lite kokosflingor och kanel. Jag har aldrig tänkt att gröt skulle kunna vara så här gott! Det var så gott att jag skulle ha kunnat äta en till portion fast jag blev helt mätt redan av första portionen.

Det här MÅSTE ni prova! Så här kommer jag att äta min gröt härefter.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.