måndag 24 november 2014

SHOPPADE I STOCKHOLM

Köpte en jacka från H&M. Ville hitta en jacka som är passligt varm, men ändå lätt att få vikt till så liten som möjligt, så jag kan ha den på mig när jag åker till Thailand. Den kommer att rymmas bra i rinkkan, då när jag inte behöver ha på mig den. Prillan har en likadan, haha.


Jag hittade två par skor i Skopunkten. De här svarta, simpla med låg klack som var supersköna på fötterna. Hade på mig dem på lördagen och fick inte sjuka fötter.


Det här var andra paret jag köpte. Prillan köpte också likadana, hahah vi är snart som tvillingar! Perfekta vinterskor och de var också sköna och härliga på fötterna. Ungefär 30e betalade jag för båda skorna, så slapp nog billigt undan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.