torsdag 27 november 2014

VILKEN TORSDAG

Hej alla söta! Kunde såklart inte sova bra inatt när jag sedan skulle på jobb i dag. Faldo hade dessutom sjuk mage och såg riktigt ynklig ut när jag hamnade lämna honom ensam när jag skulle iväg till jobbet. Har haft så mysigt med honom här och i dag känns det tomt när han nu åkt till min syster för några dagar. Hann bli van att ha honom här.

I dag har jag såklart massor jag borde göra, men ingen energi mera. I morgon ska jag åka omänskligt tidigt iväg med buss till Helsingfors, för att sedan hoppa på tåget mot Vasa. Har kurs i morgon kväll och lördag morgon, och så kommer jag hem igen till lördag kväll. Så det blir en mycket kort visit, men har nog ingenting annat än kursen att göra där så lika bra så.

Kommer annars också att ha tunga tre veckor framför mig, för tog emot jobb på dagiset nu ända fram tills jag ska på resa och jag borde samtidigt hinna fixa på gradun. Börjar nästan få stress med den! Det går så långsamt framåt.

Nu måste jag försöka hitta energi någonstans ifrån för jag har ännu 15 sidor engelsktext jag måste läsa och skriva punkter om och sedan packa, duscha och allt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.