tisdag 9 december 2014

KEEP CALM AND CHILL OUT

God kväll! Har inte så mycket att berätta annat än att jag fick köpt en soffa i dag (!!!), men visar bilder en annan dag på den. Tänk att jag levt över en månad utan soffa. Men iaf har jag inte haft risken att somna på soffan efter en lång arbetsdag.


Jag lider av sjuk hals och början till flunssa just nu, så jag är i stor kamp nu emot det för jag har inte möjlighet att bli sjuk just nu. Har jobb och det finns redan många andra som är sjuka där och så har jag planer det här veckoslutet och så åker jag på resa, så nej nej ingen flunssa välkommen hit! På morgonen dricker jag en powersmoothie med mycket bär, lite macapulver och proteinpulver i för att börja dagen med energi och vitaminer. Under dagen dricker jag sedan så mycket te jag bara orkar och hinner. Hoppas det här håller flunssan borta! Speciellt kul när det rör sig någon hemsk febersjuka, där febern stiger till över 39 grader och så spyr man. USCH! Vill inte ha det!

Ha en skön kväll! Min kväll spenderas med How I met your mother och tekopp i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.