måndag 15 december 2014

NY ENERGI EFTER VECKOSLUTET

På lördagen såg jag ut så här. Jag tycker festen var jätte lyckad och jag blev så glad när så många kunde komma! Jag hade helt sjukt roligt hela kvällen och det var så härligt att hinna prata med många gamla vänner och en hel del skvaller blev det den kvällen. Vi fortsatte sedan till Amarillo och jag vet inte när jag senast orkat festa så länge och haft så roligt.

Söndagen mådde jag också riktigt bra och hade den bästa söndagen på länge! Mys och bra sällskap hela dagen och såklart blev det krabbismat och film hos Lotta. En liten tradition ju!

Fast jag kanske borde ha vilat mera det här veckoslutet, så känns det att jag fick mera energi av ett programfullt veckoslut! Nu sista veckan kämpa med jobb, gradu och skoluppgift och allt som måste fixas här i lägenheten. Sedan tar jag väl förtjänad semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.