lördag 20 december 2014

SÅ KOM DEN DAGEN

Untitled

Beautiful

Thailand!!!

P I I C S S S @piicsss Instagram photo | Websta (Webstagram)
bilder: weheartit.com

I morgon på morgonen åker vi! Tänka sig att dagen är äntligen här! Har frusit precis varenda dag den här veckan, så jag väntar så på att få komma till värmen!

Har packat rinkkan och justera den så att den sitter bra på ryggen. Snart ska jag packa det sista och se till att jag verkligen har packat allt. Åker idag till Prillan till Helsingfors och så åker vi från henne i morgon till fältet, enklare så.

Lite nervös är jag men åh vad jag längtar! Senast jag var så här glad och ivrig var då jag skulle åka till Thailand för fyra veckor. Fast då var jag nog skitnervös, för då skulle jag ju åka ensam. Nu har jag ändå Prillan med mig.

Ah, ses om en halv månad, Finland!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.