torsdag 1 januari 2015

31 DECEMBER 2014

DBerättar kort om sista dagen år 2014. Började med ett lyxigt skandinaviskt morgonmål, inte ryska höhö. Sedan sola nere vid stranden, brände mig och såg ut som en krabba på kvällen.

Vi gick ut och shoppa först, köpte klänningen jag sedan hade på mig på kvällen. Ut och äta och fånade oss där när vi väntade på maten.

Alla samlades nere vid stranden och raketerna smällde hela kvällen och helt otroligt mycket vid tolvslaget. Aldrig sett något så vackert som när himlen var full med lyktor och stora fina raketer! Det var helt obeskrivligt vackert! Människor fanns dit också helt i otroliga mängder, trodde aldrig att det skulle vara så här stort med nyår i Phuket.

Det blev stopp i trafiken när alla efter tolvslaget skulle till banglaroad. Vi stod som sillar i en sillburk och kom alltid nu och då framåt. Alla var ändå härligt glada och sa gott nytt år åt oss och så sprutade alla skum o färg på oss. Som tur fastnade inget i kläderna, heh.

Några killar sprutade skum fullt i våra hår så vi hamnade ju nog duscha när vi kom hem, haha men det var så skitkul!!! Helt otrolig roligt att gå genom banglaroad med så mycket bra feelis och människor som sjöng och var glada.

Det här var verkligen häftigaste nyåret jag någonsin varit med om och dessutom var jag ju nykter! Det var så amazing att jag kan inte ens beskriva det här.

Hoppas ni hade ett lika häftigt nyår!

(tyvärr hoppar bilderna lite men får inte dem i ordning på telefonen..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.