lördag 3 januari 2015

BACK IN AO NANG

Imorse åkte vi båt från Phuket till Krabi. Tog ungefär två timmar och vi satt uppe på däck och njöt av solen. Jag somnade visst också för en stund, haha. Folk lär ska ha gått förbi och tittat på mig när jag låg och sov med munnen upp. Haha!

I dag har vi haft en av de svettigaste dagarna. Full sol, knappt några moln eller vind. Såklart har vi bränt oss lite igen... Men vi börjar bli bruna, hurra! Ao Nang stranden är nog helt bra, men efter Kata så känns den här smutsig och sämre.

Vårt hostell är sjukt nice! Rosa rum, med egna skåp med lås där vi kan låsa in rinkkan. Jag sover i övre sängen och Prillan under mig. Vi har dessutom en liten balkong!

Ikväll ska vi ut och äta billig thaimat och kolla igen på Ao Nangs shopping. Lite rum har jag i rinkkan ännu...! Måste också lyfta lite pengar för nu sa budgeten stopp. Har shoppat helt för mycket, hahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.