måndag 26 januari 2015

FRIDAY, I WANT YOU HERE NOW

Åh, vad jag längtar till veckoslutet! Men har nog ännu elva egna lektioner och ett seminarie den här veckan, så lång väg till veckoslutet. Det här veckoslutet ska jag dessutom INTE till Borgå och den här gången är jag hundra procent säker på det. För på fredagen kommer mina vänner hit! Vi ska bo på hotell, hihi. Väntar så på det! Och efter veckoslutet så behöver jag vara i Vasa endast tre dagar, så får jag äntligen åka hem tillbaka till Borgå och inte behöva komma upp till Vasa på en tid. Fattar ni hur skööööönt det är?!!?

Har väntat på februarimånad redan läääääänge. Har varit så mycket borta hemifrån sedan julen, så nu vill jag äntligen bara vara hemma och börja leva livet där. Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.