måndag 26 januari 2015

I LOVE WEEKENDS

Weekend
Efter en lååååååång praktikvecka (som nog gick snabbt, men man är så trött hela tiden..) så var det skönt med ett veckoslut hemma i Borgå igen. Det var inte meningen att jag skulle till Borgå, men kursen jag skulle gå i Vasa fick jag skippa och då tyckte jag att jag är värd ett skönt veckoslut hemma.

Fredagen skulle vi göra fyllda pitabröd med J och hans roommate, men kvällen blev inte riktigt så. Vi gick och hälsa på hans pappa med familj och där blev vi tills fyra på natten! Lördagen gick vi sedan och hälsa på min pappa och hann snarvla med dem i några timmar, före vi sedan åkte ner till Vålax för en sleepover hos syrran. Där åt vi god mat, drack lite vin och umgicks med småflickorna före de skulle sova. På kvällen spelade vi sedan spel och hade roligt alla fyra tillsammans.

Söndagen spenderade vi i Forsby och lite hemma hos mig i Näse, före det sedan blev dags igen för mig att åka till Vasa.

Jag hade ett såååå skönt veckoslut och hann verkligen med mycket! Fick lite laddat batterierna, fast det inte blev så mycket sömn under veckoslutet.

GIVE ME MORE WEEKENDS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.