onsdag 21 januari 2015

LET'S DO THIS (AGAIN)

Börjar kanske komma igång med träningen igen. Tänkte att jag kan ju skryta lite här och säga att jag var ut och springa (i minus 10 grader!!!) på måndagen och i dag var jag till gymmet en timme. Japp, mycket att skryta med, haahaa. Men det är iaf bättre än ingenting. Har ju faktiskt inte gjort något sen jag kom hem från Thailand. Men nöjd är jag att jag inte gick upp under resan, fast vi åt och drack gott. Jag hade faktiskt gått ner lite. Men börjar nog känna mig i så dålig form nu igen, när jag inte tränat på länge.


Jag tränade mest mage i dag och märkte genast hur mycket sämre magmuskler jag fått på någon månad! Nu vill jag nog komma igång igen för det var så skönt i dag på gymmet och känslan efteråt är ju så bäst!

2015 LET'S DO THIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.