torsdag 1 januari 2015

SHOPPAT LOSS HÄR

Alltså allt är så billigt här och jag skulle kunna köpa hur mycket som helst! Tur hade jag ganska tom rinkka när vi kom och att jag hade mycket kläder med mig som jag slänger här.

Allt det här på bilden har jag köpt. Typ halva av det ikväll på marknaden här bredvid oss, hehe woooopsiii!

En jumpsuit, klänning, ett blommigt transparent linne, sandaler, pashmina, solglasögon, jeansshorts, mörkblå skjorta med nitar och ett vitt linne med fjädrar. Plus lite smycken.

Till exempel den där mörkblåa skjortan med nitar köpte jag ikväll för 50baht, alltså typ 1,30e!!! Vem kan gå förbi sånt???? Solbrillorna för 2,50e... Ni förstår kanske att jag har svårt att hålla mitt inre shoppingmonster under kontroll..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.