måndag 5 januari 2015

SISTA DAGEN I THAILAND

I dag är det vår sista dag i Thailand. I morgon på eftermiddagen åker vi till fältet och på onsdag kväll är vi framme i Finland.

Den här dagen har vi hunnit lite sola fast det har varit lite molnigt. Prillan fixade fransk manikyr och jag pedikyr som jag betalade hela 2,50e för.

Ikväll ska vi ut och äta för sista gången och se hur mycket pengar vi har kvar att slösa. I morgon äter vi någon liten lunch före vi sedan måste åka iväg till fältet.

Jag packade rinkkan just lite och fast jag först trodde att den skulle vara helt full så nu börjar det ändå se bättre ut. Fick ju ta bort de kläder jag ska ha på mig i flyget så det blev genast mera rum.

Här bjuder jag på våra sista strandbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.