måndag 11 maj 2015

MORSDAGSBRUNCH







Min gåva åt min mamma i år var hemgjord brunch. Kanske det borde bli en tradition att jag bjuder henne på brunch på morsdagen för den blev nog så lyckad! Vi bjöd på croissanter med ost och hemgjord äppelmos, fruktskål med honungsmelon, jordgubbar och vindruvor, hälsosmoothie med massvis med bär och chiafrön i, lite kokta ägg och till sist lite söta och goda triangelbröd med peanutbutter, nutella och jordgubbar på. Med maten drack vi kaffe, Mimosa drinkar och skumppa. Helt perfekt brunch med andra ord!

Borde ordna brunch oftare, för det var nog lyx att sitta ner vid det här bordet och äta allt det där goda.

1 kommentar:

  1. Anonym20:32

    Jotack jag kommer nog igen om jag blir bjuden. Hälsningar mamma

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.