måndag 18 maj 2015

NIZZA dag 2

 Den andra dagen låg vi igen på stranden i några timmar för att bränna huden lite. Det var så stora vågor att jag vågade inte simma, men jag gick och sitta vid strandkanten så att vågorna kom på mig, och det svalkade skönt.


 Efter strandhänget tog vi sushi och åt en liten sushilunch i parken under en palm. Hur mysigt är inte det?! Sushin var så otroligt god och kostade typ inget jämfört med Finlands priser.





 Vi gick kring på gatorna och shoppade lite grann. Stannade på ett glas Sangria och njöt av solen. Shoppade faktiskt mera än vad jag tänkt mig, för hittade så mysiga skor och kläder där, fast priserna var ungefär samma som i Finland.




På kvällen var vi sugna på pizza, så vi åt på en mysig restaurang och drack lite rött till. Pizzorna var stora och mättande och faktiskt goda! Här satt vi dessutom under en värmelampa vilket var skönt, för jag tyckte kvällarna var lite svala. Fast jag fryser ju alltid. Men jag hade nog jacka och strumpbyxor på mig på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.