tisdag 19 maj 2015

NIZZA dag 4

 Sista dagen steg vi upp i tid, packade väskorna och gick till ett café på en kaffe. Första gången vi fick ordentligt kaffe, hahah. Drack bara espresson överallt och det var verkligen starkt. Det här föreställer latten, men de var nog också ganska starka. Men gott med kaffe ändå!


 Efter det gick vi ner till stranden och solade sista timmarna. Då var det också mindre vågor så jag vågade gå och simma. Skönt var det! Jonas var lite fegis och vågade inte simma, haha.

Vi shoppade det sista och så åt vi ännu mat på en restaurang, före vi sedan måste lämna värmen och solen och åka till fältet.

 Nöjda och glada efter en väldigt lyckad och rolig resa!

Det här fyndade jag i Nizza, plus svarta solglasögonen jag har på bilderna. Plånbok, en cropped skjorta, ett löst linne med stora armhål, en långärmad och två par sandaler. Jag är jätte nöjd med mina nya kläder! De hade härliga klädbutiker där och skulle ha kunnat köpa ännu en massa till, men vi hade endast en kappsäck så det fick bli. Men överlag kan jag ännu säga att Nizza är ett härligt ställe och tror vi nångång kommer att åka dit pånytt, för det fanns mycket vi inte ännu hann med. Det finns mycket att se och uppleva där när det är både stad- och strandsemesterställe. Rekommenderar varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.