fredag 8 maj 2015

NYA SPRINGSKOR!

Äntligen hittade jag nya springskor åt mig (och fick dem köpt!). Har behövt nya en lång tid redan, men har inte tyckt att jag haft pengar eller lust att gå och prova på skor. Hade tänkt att det blir Asics eller Nike, för Asics vet jag att har mycket bra springskor som stöder foten bra (vilket jag behöver till mina dåliga fötter). Men när jag tvinnat på TopSport och Stadium fick jag lite för mig att kanske jag ändå måste köpa Nikes, för det var nästan det enda de hade att erbjuda. Provade på ett par helt bra stödande Nikes i Stadium men jag var fortfarande osäker...

Så i dag gick jag till Intersport och fick bra service där och provade ungefär fem olika par skor och tyckte nog ändå bäst om de här; Brooks Ravenna 6. De stöder, har bra dämpning och de känns lätta att gå med och man bara liksom rullar fram på dem. Lite ont tog det i plånboken då jag fick betala 130e för dem, men de var iaf på rea då normala priset skulle ha varit 160e.

Jag är nöjd och vill fort ut och prova dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.