söndag 10 maj 2015

SMILE TO THE CAMERA





Jag vet inte är det här något som händer åt andra eller endast mig, men har funderat över en sak... Jag har minskat mitt fotande ganska mycket och fotar inte så mycket outfitbilder på mig själv mera eller ens ansiktsbilder på mig själv. Alltså visst fotar jag ännu, men ifall man jämför med tidigare så har jag nog minskat en hel del. Det som jag tycker har ändrat är mitt poserande. Alltså jag tycker det är svårare att le framför kameran och veta hur jag ska stå, sitta, le eller hur jag ska ha mina händer. Känner mig lite obekväm framför kameran och jag vill inte bli nöjd med bilderna. Jag tror det faktiskt beror på att jag har slutat att fota mig själv och jag är inte längre lika van att posera framför en kamera!

Så egentligen desto mera man blir fotad och van att posera för en kamera, desto naturligare känns det att le för kameran och faktiskt se naturlig ut. Kanske mitt intresse för fotandet kommer tillbaka snart och jag vill igen ta mera bilder, speciellt på outfits. Får se, jag menar, bloggen börjar nog lite dö och bli tråkig ifall jag helt och hållet slutar fota, så då kan jag lika bra sluta blogga. Let's see what the future brings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.