torsdag 21 maj 2015

SOMMARENS BUCKETLIST

Vad vill jag hinna med denna sommar? Vad har jag för planer och drömmar? Det är alltid lika roligt att fundera i förväg vad allt man vill hinna med, för då försöker man också göra tid för allt det! Sommaren går alltid så fort, så man måste ta vara på alla dagar, för det finns helt för få veckoslut. Här kommer lite drömmar och planer jag har för sommaren 2015:

Instagram
1. Sola och simma på olika stränder.
2. Åka till Åland och hälsa på vänner (hoppas bara jag har möjlighet med tanke på mitt sommarjobb!)
Yummie
3. Gå på picknicks! Helt det bästa med sommaren.
4. Fira Jonas födelsedag
Drinking Made Easy   –  Skinny Sparkling Cocktails
5. Ha min systers möhippa
6. Träffa vänner så mycket som möjligt!
Summer
7. Gå på Pipefest med vänner och bo i en stuga på Himos!
8. Träna, sitta på terasser, gå ut och äta och njuta av sommaren
Floral Fancy | via Facebook
9. Min systers och hennes mans bröllop <3
10. Åka till Grekland
Greece
bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.