torsdag 21 maj 2015

TRAVEL

Quotes
weheartit.com

Ni som känner mig och som har läst min blogg en längre tid vet att jag älskar att resa. Alltså om det påriktigt skulle vara gratis att resa, eller ens billigare så skulle jag göra det mycket mer! Men nu försöker jag göra det så mycket jag kan och har möjlighet till.

Det här året har jag varit i Thailand och till Frankrike (och Monaco). Det som jag lite planerar och drömmer ännu om det här året är en resa till Grekland i slutet på sommaren, en resa till Tyskland i början av hösten och så en resa någonstans varmt på jullovet. Ifall allt går så som jag tänkt alltså. Sparar pengar och hoppas på det bästa!

Jag har jobbat just i tre månader och ett nytt jobb fortsätter på sommaren. I augusti börjar jag igen ett nytt jobb, så pengar kommer jag att hinna samla på mig här i närframtid. Jag tycker om att jobba, för då vet jag att får pengar och kan spara så mycket som möjligt för att sedan kunna resa och se världen! Tycker inte det är värt att slösa pengar på saker som kostar massor, utan jag använder heldre mina pengar på upplevelser. För tänk nu om ditt hem brinner upp någon vacker dag och all din egendom förstörs... Då har du ingenting kvar. Men det som inte kan brinna upp är alla härliga minnen och upplevelser. Och det tycker jag är guldvärt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.