fredag 8 maj 2015

WHEN LIFE JUST HAPPENS AND THINGS WORK OUT

Kom hem med ryggsäcken full med skolböcker i dag! Har varit på besök i skolan där jag kommer att börja jobba i höst. JAIKS! Det är spännande och nervöst på samma gång, men jag vet att jag kommer få all stöd jag behöver i den skolan. Dessutom måste man ju börja någonstans och tror den skolan är nog bästa stället för mig just nu. Det bästa är ju att jag blev frågad dit, blev alltså helt erbjuden jobbet, vilket känns också helt super! Härligt när jag aldrig behövt stressa med jobb, för jag har alltid haft så god tur på jobbfronten och alltid fått sommarjobb och korta vikariat och blivit frågad på jobb till olika ställen.

Åk 3 kommer jag att få (min första egna klass, ännu en gång JAIKS), och tycker det är mycket bra! Vill ju helst jobba med ettor, tvåor eller treor, ifall jag får välja själv. Så tror att det är bra att börja med en trea.

Det ska bli roligt att bekanta sig lite med materialet som jag fick, men tänker inte ta stress med det. Men jag är ivrig och väntar nog på hösten och får se hur det ska gå! Hoppeligen får jag ut mina papper i början av hösten också, ifall allt går bra med gradun.

Oooliiiiidligt spännande!

1 kommentar:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.