torsdag 4 juni 2015

WORLDMAP

Hur ser din worldmap ut? Var har du varit, vad har du sett och upplevt? Så här ser min ut just nu:
Inte så hävt, men något ändå! Har ju varit flera gånger till några länder, t.ex. två gånger till Egypten, två gånger till Grekland, två gånger till Frankrike, två gånger till Monaco och två gånger till Thailand. Sverige och Estland är ju onödigt att ens försöka fundera ut hur många gånger jag varit där. Drömmer om att åka till Australien, Amerika och Sydafrika.

Kan också med glädje säga att jag ska åka till Grekland i augusti en vecka med Jonas, mamma och Thomas! Jee jee det är typ enda semestern jag har i sommar. Ah,  vad härligt! Älskar Grekland! Den här gången åker vi till Lefkas. Har tidigare varit till Rhodos. Lefkas ligger riktigt fast i fastlandet, och jag tror det är lätt att åka över till Greklands fastland helt med bil över en bro. Lefkas lär ska inte vara så stort turist ställe, utan där får man njuta av fina naturen och små byar. Alltså njuta av Greklands härliga natur!

Här är några bilder jag hittade på weheartit.com:

fetaste pussen på grekland maj,juli,september

Porto Katsiki www.bookonin-lefkada.com www.facebook.com/bookonin

Wonderful greece

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.