tisdag 21 juli 2015

DRÖMMAR OM FRAMTIDEN

Sommarens lyx har varit att äta frukost på balkongen. Grekisk yoghurt med lite honung, müsli och färska hallon. Nami!

Jag gjorde misstaget här någon vecka sedan och gick på nätet och tittade på hus till salu. Voi nej det borde jag inte ha gjort! Hittade ett som var typ perfekt, på perfekt ställe och hade mycket av det jag vill ha i mitt framtida hus. Men det är ju nog inte aktuellt för oss ännu att börja köpa hus, för vi bor så bra här på hyra. Billigt och bra! Men nu kan jag inte tänka på något annat och drömmer om det huset, hahah. Hmm, får se hur det blir i framtiden. Ska försöka sluta bara drömma och leva mera i nuet.

Men det känns nog härligt när vi pratar om vår framtid med Jonas och när vi vill samma saker och det är så skönt att drömma tillsammans. Tanken att få leva resten av livet med honom är så otroligt bra!

3 kommentarer:

  1. Vi var igår på asuntomessut - inte bra! :D Man blir helt tokig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihih man bara börjar drömma :D

      Radera
  2. Nå så härligt Hanna! <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.