onsdag 1 juli 2015

SOMMAR I FINLAND


Sorligt nog att juni är förbi och jag har hunnit sola en gång! För det första har det ju varit ganska uselt väder hela juni, och för det andra så har jag alltid jobbat då solen lyst. Helt min tur alltså!

Hoppeligen blir juli bättre vädervis och i juli har jag mycket roligt som händer! Bland annat ska vi nu på veckoslutet till Iisalmi, då Jonas ska bli gudfar, så vi ska dit och hälsa på hela veckoslutet och på dop på lördagen. Jag har aldrig träffat dem, men väntar ivrigt på veckoslutet!

Det som kommer bli helt supertoppen nu i juli är sista veckoslutet då jag har fyra dagar ledigt och vi ska till Himos på Pipefest med vänner! Så awesome! Stuga, fest dygnet runt, live musik, bra sällskap och hoppeligen perfekt väder!

Älskar sommaren och hoppas den inte går för fort i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.