fredag 10 juli 2015

SUMMEROUTFIT




Snälla solen, kom till Finland och ge oss värme! Har inte hunnit gå med alla mina sommarkläder, men varje gång vi har lite sol och värme så har jag dragit på mig lite somrigare kläder, för jag har klädskåpet fullt med sommarkläder jag vill hinna använda! Jeansshorts är något så snyggt och simpelt! Har dessutom vågat mer och mer börja använda korta skjortor och visa lite magen, fast jag inte har någon six-pack att visa, hihi.

Den här stilen blev jag superkär i och tror jag kommer att ha något liknande på mig på Pipefesten, ifall vädret bara tillåter. Tur har jag Greklands resan som väntar, för då får jag iaf gå med lite sommarkläder. Tycker att sommarkläder är det snyggaste och vill inte ännu på länge börja gå med tröjor och höstkläder. Ge mig en ordentlig sommar först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.