tisdag 25 augusti 2015

LIFE IS GOOD




Har haft några så sköna veckoslut i augusti efter resan. Bland annat kräftskiva i Isnäs, åkt båt till en härlig liten strand i Isnäs, picknick i kvällssolen på en tom strand i Vålax med syrran och hennes familj, mys i solnedgången med Lotta vid åstranden och chill i Forsby med Jonas härliga familj! Det känns som att jag har fått mest ut av sommaren de senaste veckorna. Har simmat, solat och njutit av livet med de härliga människor jag har i mitt liv.

Försöker varje dag påminna mig själv om att njuta av varje stund som jag vill minnas när jag är gammal. Ta vara på de stunder du är med dina nära och kära och försök undvika negativitet och stress.

Ett stort hjärta åt alla mina nära och kära som gör mina dagar fyllda med skratt, tårar och varma kramar <3

2 kommentarer:

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.