fredag 4 september 2015

FÖRE OCH EFTER FRISSAN


Jag var till frissan igår, färdig för lite nytt och fräscht! Mitt hår hade blivit så slitet och hemskt, så det var på tiden att göra något radikalt. Så radikalt blev det att det försvann 25-30cm på längden! Helt otrolig skillnad! Mitt hår känns så mjukt, tjockt och lent och färgen ser också mycket bättre ut fast jag inte färgade det. Jag har tidigare haft kort hår, men då har jag alltid haft pannlugg, så det här är en ny look för mig med allt hår lika långt. Jag är jätte nöjd och Jonas har också hunnit säga en miljon gånger att han tycker massor om mitt nya hår, haha.

Lite ovant ännu med kort hår, men som tur får jag fast det ännu, så det hänger inte i ansiktet hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.