måndag 7 september 2015

NYTT TILL GARDEROBEN, JA TACK!

Jag skulle så jätte gärna vilja shoppa höstkläder och köpa en massa mysiga nya kläder, men just nu säger ekonomin nej till det. Så jag får endast drömma om allt nytt jag skulle vilja ha. Har lite börjat ändra stil igen och tycker därför att jag har mycket kläder jag kunde slänga och så köpa nya istället! Ni ser också att färgskalan inte är så stor här, för jag har lite börjat tycka mera om mörka och naturfärger. Tidigare ville jag ha massor med färgglada kläder i mitt klädskåp, men nu vill jag ha mera svart, vitt och grått. Mina favoritfärger i kläder just nu är ändå army grön och vinröd.

Det som nog ändå är super med läraryrket är att jag får klä mig nästan hur som helst! Jag behöver inte vara så orolig över att smutsa mina kläder eller att de går sönder, så som på dagis. För ni som känner mig vet att jag älskar kläder, prova nya outfits, planera mina outfits och att ha varierande stils kläder. Jag hatar att gå med samma kläder flera gånger efter varandra, så ni ser nog inte mig med samma outfit två dagar efter varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.