måndag 23 november 2015

KLÄNNING OCH TRÖJA


Förra veckan hände det massor! På onsdagen hade vi lillajulsfest tillsammans med klassen och föräldrarna på kvällen. Det här var min outfit då. Sedan blev jag såklart sjuk och mera flunssig mot veckoslutet då vi skulle fira min födelsedag och examen. Så fick kämpa att jag orkade hela veckan, för hade inte tid att vara sjuk.

Känner mig lite yr och svag fortfarande, men tyckte ändå igår att jag mådde redan mycket bättre. I dag känns huvudet så tungt och hostan är lika hemsk fortfarande, så får se om jag alls ska bli frisk den här veckan. Blah. Tråkigt att hamna ta paus från träningen igen... Har inte ens ork att fixa julpynt här hemma! Jag som så vill ha fram julsakerna redan och göra det riktigt mysigt här hemma i vår lilla lägenhet. Har redan fixat julkalendern där i skolan och väntar bara på att vi ska få börja med den!

I år tänker jag dessutom börja köpa julklapparna i tid! Redan den här veckan tror jag att jag kommer att köpa en del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.