onsdag 30 december 2015

LÄRARE LEVERERAR

När vi hade personalens julfest blev jag riktigt överraskad av mina kollegor! De ville fira mitt magister betyg och de hade fixat en helt otroligt fin gåva åt mig. Alla saker inuti bänken är något som jag som lärare behöver. För det första så är ju bänken otroligt fin! Den ska jag kunna sätta mig ner på och sucka riktigt högt, om det känns tungt ibland.

Innehållet bestod av nässdukar, tärningar, plåster, stämplar, post-it lappar, silvertejp (haha), Berocca boost, "hostmedicin", ett äpple och halspastiller.

Det var så roligt att få höra varför jag behöver dessa saker! Jag fick även ett fint trollspö med en superfin dikt. Med det trollspö ska jag kunna trolla bort allt dåligt.

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.