måndag 7 december 2015

LILLAJULEN






Lillajulen firade jag tillsammans med Lotta. Först bjöd hon mig och Jonas på en helt amazing julbrunch med bland annat risgrynsgröt, bacon och ägg, granatäppel, passionsfrukt, brieost och laxröra. Därefter gick jag och hon till gamla stan för att kolla på julöppningen. Där trivdes vi inte så länge, utan vi gick till Paahtimo på glögg istället.

Där fick vi goda iden att gå och shoppa till konstfabriken, så vi körde dit till nästa och provade olika kläder i alla butikerna. Vi hittade båda nya byxor (på bilden) och där hade vi kvällens outfit! Jag hade snålat efter de där byxorna redan en tid och nu äntligen fick jag köpt dem. Höga klackar, stark ögonsmink och likadan frisyr och så bar vi ut till Borgås nya nattklubb som hade opening night. Det var inget extra med det stället och lite besviken blev jag då de inte ens satsat på första kvällen. Inga erbjudanden, inget program, inget extra med inredningen...

Det var roligt att ha en flickkväll bara på tumis. Vi åt, skratta och hade roligt hela kvällen. Har lite saknat de här kvällarna, för det har inte blivit av lika mycket på sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.