måndag 14 december 2015

VINRÖD KAPPA OCH BRUNA SKOR

På veckoslutet besökte vi Malmgårds julmarknad och efter det bestämde vi oss för att julshoppa lite med Jonas.  En hel del julklappar skulle inhandlas och hoppsansaa så tappade vi bort oss till nya butiken Marks & Spencer som öppnat i Borgå. Där fyndade jag den här ljuvliga vinröda kappan, som jag dessutom fick -25% rabatt på. Så jag betalade 60e för den snyggingen. Jag har letat hela hösten efter en fin och skön kappa, men jag har varit ganska kinkig. Äntligen hittade jag en som jag gillar! Fast lite ovanligt av mig att köpa något i rött... Har aldrig köpt något rött själv, skulle jag våga påstå. Har nog en annan rock i rött, men den har pappa köpt åt mig. Men det är ju bra att prova på något nytt och inte fastna i samma mönster!

Halsduken jag har på bilden köpte jag från Stockholm från deras H&M. En sådan tjock och skön, som jag också velat ha en längre tid. Den passade ju dessutom perfekt med kappan!

De här skorna fyndade jag i Skopunkten i Stockholm. Vinterskorna till höger var dessutom på rea, så jag betalade inte mycket för båda paren. Som det syns på bilden, så har båda skorna varit aktivt i användning redan, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.