lördag 13 februari 2016

BLACK AND WHITE PANTS


Jag har blivit helt tokig i mönsterbyxor! Nu har jag köpt ett par mjuka svartvita mönsterbyxor från H&M. De är så sköna och härliga! Har ett par andra liknande från Zalando, men de är lite annorlunda tyg och lite "finare". Jag tycker de fungerar bra som hemma mjukisbyxor, men också snygga att ha med någon snygg skjorta till. Skjortan jag har på bilden köpte jag från Nizza förra året.

Överlag tycker jag att modet just nu är så snyggt! Jag skulle hitta massor med nya kläder åt mig, men plånboken och klädrummet säger stopp. Fast försöker hela tiden städa och slänga gamla och slitna kläder. Jag längtar till sommaren för vill börja gå med mina somriga kläder redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.