fredag 26 februari 2016

TULPANER

Nästan varje morgon den här veckan har jag stigit upp klockan 8 och gjort en morgonsmoothie åt mig till frukost. Sköööönt att ha sportlov! I min morgonsmoothie lägger jag chiafrön, mucunapulver, nässelpulver, frysta blåbär, en banan, lite grekisk yoghurt, en skopa chokladproteinpulver och lite mjölk. Mums!

Det är så skönt att vara ledig och få ha sin egen tidtabell. Jag stiger upp tidigt och hinner göra så mycket under dagen. Men visst ska det bli roligt att gå tillbaka till jobbet på måndagen igen. Det som har varit det bästa under sportlovet är att det börjar bli ljusare på morgonen och det är härligt att vakna upp till solsken! Just love it! Jag köpte även lite tulpaner och nu har jag nog sådan vårkänsla och längtar till våren och sommaren. Tulpaner på bordet piggar verkligen upp hela hemmet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.