måndag 7 mars 2016

BRIDESMAID



Oooh inte länge kvar tills Prillan ska gifta sig! <3 Beställde hem lite klänningar, när vi hade haft träff med Prillan och den andra brudtärnan och vi hade funderat hurdana klänningar vi ska ha. Färgen fick bli ljusrosa och modellen lång. Vi är två brudtärnor och vi kommer inte att ha likadana klänningar, för Prillan tyckte att vi ska få välja sådana som vi känner oss bekväma i. De här två klänningarna hade jag klickat hem. Jag blev så kär i dem! Speciellt den första som blev vinnarklänningen. Jag känner mig som en prinsessa i den. Jag tror att det blir så fint sedan när Prillan har sin långa vita klänning och vi står bredvid henne med våra ljusrosa långklänningar. Det kommer att bli riktigt sagolikt!

Den andra klänningen var också fin och skön, men lite för genomskinlig och pyjamas-aktig. Dessutom var den spänd på så sätt att precis alla kurver och former syns bra, så att ha den på bröllop är kanske inte riktigt det bekvämaste då man ska äta och dricka hela dagen och sedan ännu dansa, heh. Enda problemet med den första klänningen som jag nu valde är att den är för lång. Såklart, kort som jag är. Men tur finns det bekanta som kan hjälpa mig och sy upp den lite! Får nog ändå ha passligt höga klackar till, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.