söndag 27 mars 2016

HÄRLIGT VÅRVÄDER UTE!

Vad vi har njutit av påsklovet! Vi har vaknat tidigt varje dag, men ändå slöat i sängen och inte haft brått någonstans. Det har varit så skönt att slappna av och bara vara tillsammans. Vi hade tänkt träna också varje dag under påsklovet, men det blev inte av. Vi har bara inte orkat och vi har heldre slöat och skrattat och gjort annat här hemma, för det är så sällan vi har möjlighet att bara njuta av varandras sällskap. I dag gick vi ändå ut på en lång powerwalk när vi äntligen fick se solen igen! Det var uppfriskande och skönt väder ute och vi gick 1h och 20min lite här och där runt omkring i Borgå centrum.

Jag har känt mig lite yr i dag och näsan täppt, så jag hoppas verkligen att det inte är flunssa på kommande utan istället då allergierna som börjar bråka för då kan jag äta medicin mot det. Jag är alltid så oförberedd på våren, för jag är inte säker ifall det är allergi jag har eller vad det är. Men efter att jag nu några år har haft liknande symptom och det har lättat med allergimedicin, så har jag räknat ihop ett plus ett och kommit fram till att något är jag nog allergisk för men ingen aning vad. Är ju lite sen redan, men ska nog köpa medicin och börja äta nu så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.