söndag 8 maj 2016

HAIR BUSINESS

Igår var jag och fixade håret i skick till sommaren. Blont och fräsch igen! Lite skiftar det lila och rosa igen, men det försvinner efter några tvättar. Eller beror på hur bra min hårmask tar i för har fortfarande kvar av min pearl blonde hårmask som gör det lite rosa och så har jag min effektiva silvershampoo som kan göra det lite lila. Själv är jag jätte nöjd med den här färgen! Mjukt och lent är det också då jag fick Olaplex behandling. Nu behöver jag nog inte färga det förrän i höst igen. Solen får bleka det i sommar. Men det borde vara fint och bra till Prillans bröllop och det var lite det jag var ute efter. Vill ju inte ha gult hår och halva håret med utväxt på bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.