onsdag 25 maj 2016

PINK LIPS AND DRESS

Huj vad jag blir slut av det att hemmet ser ut som en tornado skulle ha varit här inne! Så mycket damm överallt, USCH! Damm är en av de värsta saker jag vet. Det skulle inte behöva finnas damm i hela världen. Jag har inte heller haft ork att städa, vilket jag ändå borde då vi får gäster hit på lördagen. Usch nej, så mycket att göra nu kommande månad! Borde skriva upp allt åt mig själv. Vi har så fullt upp nu före resan och efter resan, så det känns knappt så att jag får något sommarlov, haha. Nej, men längtar nog till resan! Åååh, Paris... Har redan börjat fundera i mitt huvud vad jag ska packa med mig... Är ganska sen med mitt packande, för brukar nog ofta börja ganska tidigt, hehe. Tolv dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.