torsdag 20 oktober 2016

DAGENS OUTFIT OCH GÅRDAGENS TRÄNING

Höstlov!!! Otroligt skönt att få dra sig i sängen och stiga upp i lugn och ro. Har haft en liten städdag här hemma, och det är nog skönt att få städa och pynja på här hemma. Hade musik på så jag sjöng och dansade samtidigt jag städade, haha. Sedan kom syrran hit med barnen och drack en kopp kaffe. Vi hade bestämt oss för sushidate i dag, så vi gick sedan till Oishi sushi och äta sushibuffe. Nam nam! Sushi är alltid lika gott! Fast i dag var utbudet ganska ynkligt.

Igår hade vi vår första träning med vår PT. Jag, Jonas, syrran och mamma alltså. Vi tänker börja gå dit tillsammans och så drar han träning åt oss alla samtidigt. Först hade vi uppvärmning, sedan olika muskelövningar, sedan cirkelträning och vi avslutade med att tänja. Det gick riktigt bra och det var passligt tufft första gången. Såklart ändrar han lite enligt vad vi orkar med. Jag och Jonas har ju tränat lite mer än mamma och syrran, så vissa grejer gör vi lite tyngre. Det var skönt med 90min träning, där vi inte behöver fundera något alls själv utan vi bara gör så som han säger.

Kroppen är nog lite sjuk och styv i dag, så det känns nog att vi har tränat bra igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.